Deel je bord, ontmoet je buurt
Op woensdag 30 september nodigen we je van harte uit voorIndian Summer: Buurtluck, een gezellig buurtfeest waar ontmoeting, verbinding en samen genieten centraal staan.
Het concept is eenvoudig: iedereen brengt iets lekkers mee om te delen. Dat kan een zelfgemaakt gerecht zijn, een hapje uit je eigen cultuur, een dessert, een drankje of gewoon iets waar jij graag anderen van laat proeven. Alle meegebrachte lekkernijen worden samen op een groot buffet geplaatst, zodat we kunnen genieten van elkaars smaken, verhalen en gezelschap.
Naast lekker eten en fijne ontmoetingen voorzien we ook:
- Een springkasteel voor de kinderen
- Achtergrondmuziek door een dj
- Tafels en stoelen om samen te eten en bij te praten
- Een foodtruck waar je koffie kunt verkrijgen
- Een warme en ontspannen sfeer voor jong en oud
Iedereen is welkom: buurtbewoners, gezinnen, vrienden, vrijwilligers en nieuwsgierige voorbijgangers.
Praktisch
📅 Woensdag 30 september 2026
🕓 Welkom vanaf 16.00 uur
🍽️ Eten tussen 17.00 en 19.00 uur
📍Hertogensite
(Binnenplein tussen de Onze-Lieve-Vrouwebroedersstraat en de Ooievaarstraat)
🎒 Breng zelf een bord, bestek, beker, servet en eventueel een dekentje of picknicktapijt mee.
Help je mee?
Voor Indian Summer willen we als huisvandeMens Tienen graag wat lekkers voorzien. Daarom organiseren we op maandag 28 september vanaf 10 uur een gezellige voorbereidingsdag.
Kook je graag? Bak je graag? Of help je liever met snijden, klaarzetten en organiseren? Alle hulp is welkom!
Ook als je zelf een gerecht of drankje wil maken voor onze stand, mag je dat zeker laten weten via e-mail.
💚 Samen maken we van onze bijdrage aan Indian Summer iets om van te genieten. 😊


